Haber, Sadık AYDIN
Vakfıkebir’de kültürel ve sanatsal faaliyetlerini aralıksız sürdüren Halk Eğitimi Merkezi, düzenlediği koro etkinliğiyle kulakların pasını sildi. Uzun süren emeklerin ve titiz çalışmaların ardından sahne alan koro, izleyicilerden tam not aldı.
"EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜR EDİYORUZ"
Konserin ardından Vakfıkebir Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü tarafından yazılı bir açıklama yapıldı. Açıklamada, koro çalışmasında emeği geçen tüm ekibe ve eğitmenlere teşekkür edilerek şu ifadelere yer verildi: “Vakfıkebir Halk Eğitimi Merkezi Koro Kursu’nda emeği geçen tüm arkadaşlarımıza ve değerli hocamız Ufuk Hanım’a, sahnede sergiledikleri başarılı performans ve özverili çalışmaları için teşekkür ediyoruz. Emeklerinin karşılığını aldıkları nice güzel etkinliklerde buluşmak dileğiyle.”
SANAT DOLU ETKİNLİKLER DEVAM EDECEK
Büyük beğeni toplayan koro performansının ardından, ilçedeki kültürel ve sanatsal faaliyetlerin hız kesmeden devam edeceği belirtildi. Kursiyerlerin sergilediği bu başarılı performans, Halk Eğitimi Merkezi bünyesinde açılan kursların önemini ve kalitesini bir kez daha gözler önüne serdi.



