Haber, Mehmet Bülent ALP
Vakfıkebir Devlet Hastanesi’nin hekim kadrosu güçlenmeye devam ediyor. İlçemize atanarak görevine yeni başlayan Beyin ve Sinir Cerrahisi Uzmanı Dr. İsmail Ulusal, Vakfıkebir Belediye Başkanı Fuat Koçal’a nezaket ziyaretinde bulundu. Başkanlık makamında gerçekleşen ziyarette, bölgedeki sağlık hizmetleri ve ilçenin genel durumu üzerine samimi bir sohbet gerçekleştirildi.
"BÖLGE HALKIMIZA EN İYİ HİZMETİ SUNMAK İÇİN GAYRET EDECEĞİZ"
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Fuat Koçal, Uzm. Dr. İsmail Ulusal’a yeni görevinde başarılar diledi. İlçedeki sağlık yatırımlarının ve uzman hekim kadrosunun önemine dikkat çeken Başkan Koçal, belediye olarak her zaman sağlık camiasının yanında olduklarını vurguladı. Kendisini sıcak bir ilgiyle karşılayan Başkan Koçal’a teşekkür eden Uzm. Dr. İsmail Ulusal ise Büyükliman Yöresi halkına en kaliteli ve nitelikli sağlık hizmetini sunmak adına var güçleriyle ve gayretle çalışacaklarını ifade etti. Ziyaret, iyi dileklerin temenni edilmesi ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.



