AK Parti Trabzon Milletvekili ve TBMM Ulaştırma ve Altyapı Komisyonu Başkanı Adil Karaismailoğlu’na Vakfıkebir Karadağ Yaylasında yaptığı ziyarete Vakfıkebir İlçe  Kaymakamı Dr. Hacı Arslan Uzan, Vakfıkebir Belediye Başkan Vekili Yusuf Sağlam, Çarşıbaşı Belediye Başkanı Mümin Nuhoğlu, Akçaabat Belediye Başkanı Osman Nuri Ekim, AK Parti Vakfıkebir İlçe Başkanı Ahmet Uzun, AK Parti Çarşıbaşı İlçe Başkanı Hakan Kocaman, Karadağ Turizm Koruma ve Güzelleştirme Derneği Başkanı Abdulkadir Haliloğlu, belediye meclisi üyelerimiz, STK  başkanları, muhtarlar ve vatandaşlar eşlik etti.

“SİZ SANDIKLARI PATLATIN, KARADAĞ YOLU TAMAM”

Kahvaltı sonrası vatandaşlarla sohbet eden Karaismailoğlu, Dernek Başkanı Haliloğlu tarafından yayla hakkında bilgi verdi. Haliloğlu 1985 rakımlı Karadağ Yaylası önceleri 5 köy ve şimdi ise İlçeye bağlı 7 mahalle tarafından kullanıldığını ve Karadağ Yaylası,  yüzyıllardan beri yaklaşık 20 obanın yağ, peynir ve sütsünün satıldığı bir Pazar yeri olarak kullanıldı. Bu vesile ile bu günlerde bile merkezi konumunu sürdürüyor. Doğal güzelliklerimizi görmek için gelen yerli ve yabancı misafirlerimiz özellikle yol diyor. Karadağ Yaylasında 5 ilçenin bağlantısı var. Hatırlarsanız seçim çalışmalarında ilçe merkezinde karşılaştığımızda “Siz sandıkları patlatın, Karadağ Yolu tamam” söylediniz. Biz sandıkları patlattık şimdi yolun yapılmasını bekliyoruz. Haliloğlu bu yolun karayolları yol ağına alınma sözünü hatırlatarak inşallah gerçekleştirirsiniz dedi.

“EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜR ETTİLER”

AK Parti ilçe Başkanı Ahmet Uzun ve Kaymakam Dr. Hacı Arslan Uzan selamlama konuşmasında 8 km’lik yolun yapıldığını söyleyerek OSB yolunun karayolları yol ağına alındığını ve 5.5 km’lik yolda çalışmalar yapıldığını milyonluk bir proje olduğunu hatırlatarak emeği geçen herkese teşekkür etti. Karadağ Yaylasına ilk defa geldiğini ve muhteşem bir yer olduğunu belirten AK Parti Trabzon Milletvekili Adil Karaismailoğlu, bu yaylanın kıymetini bilin dedi. İnşallah burada çok daha güzel günlerimiz olacak. İlk gelişimizde yolun açılışını yaptık sonraları da devamını getireceğiz.

“TRABZON VE VAKFIKEBİR TÜRKİYE’NİN PARLAYAN YILDIZI”

Türkiye’de uzun yıllardır güzel şeylerin olduğunu söyleyen Karaismailoğlu, dağ, tepe demeden her tarafa ulaşıyoruz. Cumhurbaşkanımız “yol medeniyettir” dedi. Bizde o medeniyeti gerçekleştirmek için yolları köprüler ve tüneller yapıyoruz. Bu da dünyanın dikkatini çekiyor. İnşallah Türkiye bu büyük yatırımlarla birlikte dünyanın Liderlerinden biri olacak. Karadeniz ve Trabzon Türkiye’nin ayrılmaz bir parçası, Türkiye’nin sigortası. İnşallah sizlerin emekleri, yetiştireceğiniz evlatlar sayesinde Türkiye dünyanın lider ülkesi olacak ona da kimsenin şüphesi olmasın.  Çok önemli bir seçim süreci yaşadık. Türk milleti vatanına âşık ve kararını verdi, istikrardan, güvenden ve Türkiye’nin lider ülkesi olma yönünde karar verdi. Bundan sonra önümüzde hiçbir engel yok. TC tarihinin en önemli seçimi demiştik. Ve o seçimi de gerçekleştirdik. Türkiye artık bundan sonra daha da hızlanacak, daha da çok kaza basacak. Evlatlarımızı daha da güzel gelecekler bekliyor. O doğrultuda çalışmalarımıza devam edeceğiz. Trabzon ve Vakfıkebir Türkiye’nin parlayan yıldızı. O parlayan yıldız parlatmak bizim de görevimiz. Sizlerle el ele vererek, istişare ederek önümüzdeki güzel günlerde beraber yürüyeceğiz.

“YOLU TAMAMINA ERDİRECEĞİZ”

VALİ YILDIRIM, KARADAĞ YAYLASINA ve GÖLET’E HAYRAN KALDI VALİ YILDIRIM, KARADAĞ YAYLASINA ve GÖLET’E HAYRAN KALDI

Bizler her Trabzon’a geldiğimizde Vakfıkebir’e uğruyoruz. Şehirde gezdiğimizde vatandaşlardan gelen ilk talep Karadağ Yayla yolu idi. Burada 8 kilometrelik vatanımıza milletimize yakışan yol yaptık. İnşallah tamamına erdireceğiz. İnşallah el birliğiyle buraları turizm destinasyonu yapmak için istişare ederek yapacağız. Güzel işler oluyor, bir plan program dâhilinde sırasıyla yapılıyor ve yapılacak. Yapılınca yolun medeniyet olduğunu görüyorsunuz. Sizlerin yaşam kalitenizi artırmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz.

KARADAĞ YAYALASINDA TİCARET CANLANIYOR!

Karadağ Yaylasının yıllardır yılan hikayesine dönen yolunun asfaltlama çalışmaları bu yıl Mayıs ayı itibariyle başlatıldı. Yayla camiinden itibaren yaklaşık 10 kilometresi asfaltlanan yolun tamamı yapılacak. Yayla yolunun asfaltlanmasıyla birlikte Karadağ yayla merkezindeki ticarette canlanmaya başladı. Yıllar öncesinde olduğu gibi seyyar satıcılar Cuma gününden Karadağ Yaylasında sergi açmaya başladılar. Seyyar sergi ticareti ile uğraşan küçük esnaflar Cuma, Cumartesi ve Pazar günleri sergilerini açıyorlar. Ayrıca tarihi Camisinin yanı sıra Kasap, Lokanta, Peynirli-Kıymalı-Pide Salonu, Market, Çayocağı ve Kahvehanesi ile yaylaya gelen misafirlerin rahatlıkla dinlenme imkanı bularak tercih ettiği Karadağ yaylasına turistlerde gelmeye başladı.

Karadağ Yaylasında 3 gün sergi açan seyyar pazarcı esnafları satışlardan memnun olduklarını söylediler. Karadağ yaylasında sergi açan Seyyar pazarcı esnaflarından aldığımız bilgide şu ifadelere yer verdiler; “Karadağ yayla yolunun asfaltlama çalışmalarının yapıldığını basından, belediyeden ve halkımızdan duyduk. Bizde bu fırsatı değerlendirerek yaylaya çıkmaya karar verdik. Yol çok güzel oluyor. Emek veren herkesten Allah razı olsun. Bizimde bu sayede hem arabamız zarar görmedi. Hemde çok rahat bir şekilde yaylaya gelerek sergimizi açtık. Çok şükür 3 gün boyunca sergimiz açık kaldı. Hem dinlendik hemde ticaret yaptık. Satışlar ise beklentilerimizin üzerinde oldu. Sadece Karadağ yaylasındaki sakinlerimize değil, diğer obalardan gelenler ve buraya gezmeye gelen misafirlere de satış yaptık. Çok şükür hem para kazandık hemde tatil yaptık. Yol bir an önce biterse buraya daha çok seyyar pazarcı arkadaşımızda gelecek. Bizleri arayan arkadaşlarımıza buraya gelmelerini söylüyor ve tavsiye ediyoruz. Buradaki ticaret yol bittiğinde daha da canlanacaktır dediler.”