Haber, Mehmet Bülent ALP
Gülbahar Hatun Anadolu Lisesi Konferans Salonunda açılan sergiye Kaymakam Kadir Ulusoy, Belediye Başkan Vekili Havva Kahveci, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Ömer Baştan, Okul Müdürü Mehmet Halıcı, kurum müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda davetli katıldı. Açılış kurdelesini kesen Kaymakam Ulusoy, sergilenen eserleri tek tek inceleyerek öğrencilerden çalışmaları hakkında bilgi aldı. Gençlerin estetik bakış açılarını ve yeteneklerini öven Kaymakam Ulusoy, kültür ve sanat faaliyetlerinin öğrencilerin kişisel gelişimindeki önemine vurgu yaparak emeği geçen herkesi tebrik etti.
Öğrencilerin eğitim öğretim yılı boyunca tuvale yansıttığı hayalleri, renkleri ve özgün çalışmalarını barındıran sergi, büyük beğeni topladı. Gülbahar Hatun Anadolu Lisesi Sergi Salonu'nda düzenlenen bu görsel şölen, mesainin son günü olan Cuma günü dahil sanatseverlerin ziyaretine açık kalacak.


