Haber, Mehmet Bülent ALP
Trabzon Kızılay Kan Merkezi Müdürü Dr. Hatice Tok, Kan Bağış Kazanım Uzmanı Dilek Karaağaçlı, Erhan Cem Gül ve Vakfıkebir Kızılay Başkanı Nazmi Madenci, İlçe Kaymakamı Kadir Ulusoy’a yönelik bir nezaket ziyareti gerçekleştirdi.
ORTAK ÇALIŞMALAR VE BAŞARI TEMENNİLERİ
Sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette, Kızılay heyeti Kaymakam Ulusoy’a yeni görev yerinin hayırlı olması temennisinde bulundu. Ziyaret sırasında Kızılay’ın bölgede yürüttüğü faaliyetler, kan bağışı kampanyaları ve planlanan projeler hakkında da karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu.
Kızılay heyeti ziyaretle ilgili yaptığı açıklamada: "Vakfıkebir Kaymakamımız Sayın Kadir Ulusoy’a yeni görevinin hayırlı olmasını diler, ilçemize sunacağı hizmetlerde başarılar dileriz. Kızılay olarak her zaman iş birliği içinde çalışmaya hazırız." ifadelerine yer verdi.
Kaymakam Kadir Ulusoy ise Kızılay heyetinin gerçekleştirdiği bu anlamlı ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, nazik temennileri ve destekleri için Dr. Hatice Tok, Nazmi Madenci ve beraberindeki heyete teşekkür etti. Ziyaret, günün anısına çektirilen hatıra fotoğrafı ile sona erdi.