Vakfıkebir Belediye Başkanı, Cumhur İttifakı, AK Parti Vakfıkebir Belediye Başkan Adayı Muhammet Balta düzenlenen görkemli bir törenle, yeni dönemde yapmayı planladığı projelerini kamuoyuna açıkladı.

Sabri Bahadır Kültür Merkezi’nde yapılan proje ve aday tanıtım törenine, TBMM Çevre Komisyonu Başkanı, AK Parti Trabzon Milletvekili Muhammet Balta, AK Parti Trabzon Milletvekilleri Adanan Günnar, Bahar Ayzaoğlu, Salih Cora, AK Parti Trabzon Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Murat Zorluoğlu, Şalpazarı Belediye Başkanı Refik Kurukız, MHP eski Trabzon Milletvekili Süleyman Latif Yunusoğlu, MHP İl Başkanı Bekir Sıtkı Tarım, AK Parti İl Başkan Yardımcısı Hasan Dilekoğlu, Cumhur İttifakı AK Parti Beşikdüzü Belediye Başkan Adayı Harun Demirci, Cumhur İttifakı MHP Çarşıbaşı Belediye Başkan Adayı Mümin Nuhoğlu, AK Parti Kadın Kolları Başkanı Meryem Sürmen, MHP Kadın Kolları Başkanı Gülen Demir, AK Parti Vakfıkebir İlçe Başkan Vekili Cemil Albayrak, MHP Vakfıkebir İlçe Başkanı Orhan Burhan Baltürk, siyasi parti ilçe başkanları, sivil toplum kuruluşu başkanları ve çok sayıda vatandaş katıldı.

"BİR ŞEHRİ YÖNETMEK İÇİN; O ŞEHRİ ÖNCE YAŞAMAK, SEVMEK VE O ŞEHRE AŞIK OLMAK GEREKİR"

Törende sözalan AK Parti Vakfıkebir İlçe Başkan Vekili Cemil Albayrak ise, Bugün burada bizlerle yan yana, gönül gönüle yürüyen Milliyetçi Hareket Partisi’ne gönül vermiş ülkücü kardeşlerimizle, memleket sevdalısı AK Partili dava arkadaşlarımızla, Vakfıkebir’imize hizmet noktasında birlikte yürüdüğümüz gönül dostlarımızla ve değerli hemşerilerimizle birlikteyiz. Bir şehri yönetmek için; o şehri önce yaşamak, sevmek gerekir, o şehre aşık olmak gerekir. Biz Vakfıkebir aşkımızı, milletimize hizmet sevdamızı göğsümüzde taşıyoruz. Sizlerin de bildiği gibi Vakfıkebir'imiz uzun bir sürenin ardından geçtiğimiz dönem ak belediyecilikle tanışmış, 5 yıl boyunca belediye başkanımız Sayın Muhammet Balta ile birlikte tarihinin en önemli hizmetlerine kavuşmuştur. 31 Mart tarihinde yapılacak olan yerel seçimler de milliyetçi hareket partisi ile oluşturduğumuz cumhur ittifakıyla birlikte yeniden belediye başkanımız Sayın Muhammet balta ile yolumuza devam ediyoruz. Bizim işimiz hizmet, gücümüz ise milletimizdir. Bu slogan tesadüfen ortaya çıkmış bir slogan değildir. AK Partimizin hizmet sevdasını ve milletimizden aldığı gücü anlatmaktadır. AK Parti’nin adayları ‘’MEMLEKET İŞİ, GÖNÜL İŞİ’’ anlayışıyla hizmet ederler. Bulundukları makamların vebalini ve sorumluluğunu çok iyi bilirler. Bizlerin Vakfıkebir’imize ve hemşerilerimize vefa borcumuz hiç bitmedi, bitmeyecek. Çok yol aldık, çok önemli hizmetler yaptık biliyoruz, ama bu sadece bir başlangıçtır. Vakfıkebir imiz için çok büyük hayallerimiz ve hedeflerimiz var. Sizlerin desteğiyle ilk günkü heyecanla ve hizmet aşkı ile yolumuza devam ederek belediye başkanımız Sayın Muhammet Balta ile birlikte yapılan rekorlarla dolu hizmetlere yeni halkalar eklemek istiyoruz. Bu salonda gördüğümüz kalabalık ve coşku heyecanımızı daha da artırmıştır. Hem ilçemize hem memleketimize karşı önemli sorumluluklarımız var. Bizler, memleketimiz için gece gündüz çalışan, cumhur ittifakı ile yedi düvele karşı koyan Cumhurbaşkanımız ve genel başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ve milliyetçi hareket partisi genel başkanı Sayın Devlet Bahçeli’nin hizmet erleriyiz. Cumhur ittifakı olarak seçime sayılı günler kala daha çok çalışacak, kapı kapı dolaşarak, sıkmadık el, çalmadık kapı bırakmayacağız. Yüce Allah yar ve yardımcımız olsun. dedi

"RECEP TAYYİP ERDOĞAN’IN ARKASINDA MİLLETİ VAR"
TBMM Çevre Komisyonu Başkanı, AK Parti Trabzon Milletvekili Muhammet Balta ise, “2014’de böyle bir toplantıda ne demiştik “Vakfıkebir’e mühendis eli değsin” demiştik. 5 yıldan beri mühendis eli değen kardeşimizle 2. proje tanıtım toplantısını yapıyoruz. Şehitlerimiz rahat uyusun onların torunları olarak emin adımlarla yürüyoruz. 15 Temmuz Şehitlerimizi de rahmetle anıyoruz. Bugün ebediyete uğurlayacağımız şehitlerimizi de rahmetle anıyoruz. 948 senden beri bu topraklardan bizi atmaya çalışan zihniyetlere karşı mücadele veriyoruz. Ülkemizin her noktasında mücadele verdik. 60’larda 70’lerde 80’lerde Şubatlar ’da bizi geri getirmeye çalıştılar. Demokrasiye sahip çıktı sonunda da 15 Temmuz’da sokaklara çıktı 250 şehit verdik bu millet vatan için. Çanakkale geçilmez diyen ecdadın torunlarıyız. Cumhurbaşkanımız “ben kefenimle yola çıktım” demişti. Adnan Menderes ve arkadaşlarını asarak mesaj verdiniz, ben bu yolda bayrağımızın yolunda ölürüm dedi. O gece kefeni ile yola çıkmış bir lider Recep Tayyip Erdoğan ve arkasında milleti vardı. Biz açık ve şeffaf bir şekilde düşündüğümüz şey şuradaki Albayrağ’ımız. Makam Belediye Başkanlığı teferruattır. Karşımızdaki insanları görüyoruz. Derdimiz şu milletimize bunu anlatıp ileride herhangi bir şey olduğu zaman eyvah keşke şunları da anlatsaydık dememek. Allah’ın huzurunda mahcup olamamaktır” diye konuştu.

VAKFIKEBİR İÇİN MUHTEŞEM PROJELER
5 yıl boyunca yaptığı hizmetleri anlatarak konuşmasına başlayan Vakfıkebir Belediye Başkanı Muhammet Balta yeniden seçilmesi halinde yapmayı planladığı projelerini kamuoyuna açıkladı. Başkan Muhammet Balta, “5 yılda yerel imkanlarla toplam 80 milyon civarında bir yatırım gerçekleştirdik. 58 milyonu üreterek gerçekleştirdik. Sorduk halkımız ne istiyorsunuz? Yolla ilgili ciddi ihtiyaçlar giderildi. İnsanlar daha sosyal projeler istemeye başladı. Rahat vakit geçirecekleri alanları istemeye başladı. Bizlerde bu ihtiyaca yönelik projeler ürettik. Bu projelerimizi sizlerle paylaşmak istiyoruz;
      İskele Ve Çevresi Projesi: Tarihi iskelemizi ve çevresini bu projeyle bir yaşam alanına çevirmek istiyoruz. Projesi hazır, yürüyüş yolu ile bağlantılı hale getireceğiz.
      Üst Geçit Projesi: Sahil parkımız ile iskelemizi birbirine bağlayacak merdivensiz ekolojik bir üst geçti inşa edeceğiz. Proje bittiğinde engelli kardeşlerimiz de bisikletli arkadaşlarımız da karşıdan karşıya geçebilecek. O nostaljiyi yaşatacağız.
        Sahil Parkı Projesi: Dolgu imar planı bittikten sonra ihalesini gerçekleştireceğiz. Ciddi bir sosyal alan olarak bölge halkına hizmet edecektir.
      Ekmek Temalı Millet Bahçesi: Yalıköy Mahalle sahilimizde 35 bin metrekarelik bir alana yapacağımız vizyon projemiz. Düşündük bir açık hava müzemiz olsun. Hazırlattık yükü ağırdı. Millet Bahçeleri imdadımız yetişti. Bakanlığımız kabul etti, TOKİ’de proje revize ediliyor. Bu alanda yöresel ürünlerin satılacağı bir yer inşa edeceğiz. Cumhurbaşkanımız bunu ilan etti, kendisine teşekkür ediyoruz. Vakfıkebir ekmeğine ulaşan bir yol olacak ve Turizme katkı sunacağına inanıyorum.
     Karavan Park Projesi: Dolgu alanında uluslararası işareti olacak bir projemiz var. Karavan Park projemiz farklı bir proje olacak Yalıköy’e yakın olan bir alanda. Yalı park koyduk adını, Vakfıkebir’in sahili çamlık sahiline kadar bir yaşam alanı haline gelecek.
     Pazaryeri Projesi: Vaatlerimizden olan projeyi biraz daha geliştirdik. Yavuz Selim Caminin arkasında yapacağız. Balıkhane, otopark ve pazarcılarımızın malzemelerini koyacağı bir depo olacak. Hanım kardeşlerimizin dinlenebileceği bir alan olacak. Entegre proje şeklinde hizmete sunacağız.
    Mendirek Çay Bahçesi Projesi: Denizi çok seviyoruz. Hoşça vakit geçireceğinizi inanıyorum. Denizin hemen kenarında olacak.
     Kent Müzesi Projesi: Mülk sahibi ile görüştüm. Tarihi bir binamız var. Kamulaştırıp kent müzesi haline getirmek istiyoruz.
      Turizm Master Planı: Trabzon orta doğudan ciddi bir turist çekiyor. Ancak bizim ilçemiz faydalanamıyor. Bir plan yaptık tarihi değerlerimizi turizme kazandırmak istiyoruz.
      Alt Geçti Projesi: Karayolları ile ne kadar görüştüysek istediğimizi alamadık, biz yapsak olur mu dedik mutlu olur dediler. Alt geçitlerimize bir yaşam alanı olacak şekilde projeler hazırladık. Vatandaşlarımız buralardan rahatlıkla deniz tarafına geçebilecek 24 saat izlenecek.
      Dış Cephe Sağlıklaştırma Projesi: Fol Deresinin kenarında, Fatih Caddesi, Gülbahar Hatun Caddesinde dış cephe iyileştirmesi gerçekleştireceğiz. Bakanlıktan hibe aldık kademe kademe gerçekleştireceğiz.
    Sokak ve Cadde Düzenleme Projesi: Cadde ve sokaklarımız projelerimiz hazır. Doğalgaz ve su projelerimiz tamamlandığında hızlı bir şekilde hayata geçirmek istiyor.
     Fakülte Projesi: Hepimizin hayalidir. Bir hazırlık olması gerekiyordu. Trabzon Üniversitesi yatay olarak büyüyecek. Yüksekokul ve fakülte olarak nimetlenmek istiyor. 50 dönüm araziyi fakülte için imar planına işlettik. İnşallah Vakfıkebir’in kültürüne uygun bir fakülteyi ilçemize kazandırmak istiyoruz.